خبرگزاری کار ایران

بیانیه دولتی جدید پکن اعلام کرد:

چین تمامی اقدامات لازم را برای الحاق تایوان به کار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۷۴

براساس بیانیه دولتی جدید پکن چین این حق را دارد تا از تمامی ابزارهای مورد نیاز در پاسخ به تجزیه‌طلبان تایوان استفاده کند.

به گزارش ایلنا‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس بیانیه دولتی جدید پکن چین این حق را دارد تا از تمامی ابزارهای مورد نیاز در پاسخ به تجزیه‌طلبان تایوان استفاده کند.

در بیانیه جدید دولت چین تحت عنوان «مسئله تایوان و اتحاد مجدد چین در عصر جدید» که به صورت مشترک توسط دفتر امور تایوان و دفتر اطلاعات شورای دولتی چین منتشر شده، آمده است: «پکن با بیشترین صداقت کار خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای دستیابی به اتحاد مجدد مسالمت‌آمیز انجام خواهد داد. هیچکس نباید اقتدار و توانایی ما را درخصوص دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی چین تضعیف کند.»

این سند افزود: «اما ما استفاده از زور و اجبار نظامی را رد نخواهیم کرد و تمامی اقدامات لازم را درخصوص حفاظت در برابر دخالت خارجی و فعالیت تمامی تجزیه‌طلبان بررسی می‌کنیم.»

در ادامه این سند آمده است: «ما همیشه آماده خواهیم بود تا با استفاده از زور و سایر ابزار لازم به نیروهای خارجی و فعالیت‌های رادیکال عوامل تجزیه‌طلبان پاسخ دهیم. غایت نهایی ما تضمین اتحاد مجدد مسالمت‌آمیز چین و ارتقا‌ این روند است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز