خبرگزاری کار ایران

خلوصی آکار:

صاردات غلات اوکراین با همان ساز و کار اولیه ادامه خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۸۰

وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که صادرات محموله های اوکراین با همان ساز و کار اولیه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «خلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که صادرات محموله‌های غلات اوکراینی با همان مکانیسم اولین محموله‌ای که امروز -دوشنبه- از بندر «اودسا» در اوکراین خارج شد، ادامه پیدا خواهد کرد.

آکار با تاکید بر اینکه ایمنی کشتی‌های حامل غلات از اوکراین تضمین می‌شود، گفت: «اولین کشتی حامل ذرت از اوکراین ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه وارد استانبول شده و در آنجا بررسی می‌شود.»

وی بر اهمیت مرکز هماهنگی مشترک در استانبول به عنوان یک تنها سکوی تجمیع نمایندگان روسیه و اوکراین  تاکید کرد و از همتایان روسی و اوکراینی خود برای مشارکت در اجرای توافق غلات قدردانی کرد.

آکار تصریح کرد: «میزان غلات و سایر محصولات غذایی انباشته شده در بنادر اوکراین بسیار زیاد است و در شرایط فعلی حمل‌و‌نقل دریایی تنها راه صادرات است».

وی با اشاره به اینکه در بنادر روسیه نیز مواد غذایی و شیمیایی در انتظار حمل است، تصریح کرد: «اگرچه حمل‌و‌نقل این کالاها خارج از حیطه کاری ما است، اما خوشحال می‌شویم در صورت نیاز در این زمینه مشارکت داشته باشیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز