خبرگزاری کار ایران

در دیدار نامزد نخست‌وزیری عراق؛

حکیم:دولت آینده باید متشکل از نیروهای پاکدست و به دور از سهمیه‌بندی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۹۳۵

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نامزد نخست‌وزیری آینده این کشور خواهان تشکسل دولت به دور از هرگونه سهمیه‌بندی شد.

به گزارش ایلنا، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «محمد شیاع السودانی»، نامزد نخست‌وزیری عراق، ضمن تبریک انتخاب وی برای این مسئولیت از جانب چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه برای وی آرزوی موفقیت در انجام مأموریت آتی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم ضمن تأکید دوباره بر عدم مشارکت این تشکل سیاسی در دولت آینده، بر اهمیت تشکیل دولت ملی توانمند در تحقق آمال ملت عراق و عملی کردن مطالبات دارای فوریت، بر ضرورت تعیین اولویت‌ها در برنامه‌ای مختصر و مفید و استفاده از نیروهای شایسته و پاکدست به دور از سهمیه‌بندی تأکید کرد.

وی همچنین خواستار حضور میدانی و ارتباط دائم با مردم و توجه به وضعیت استان‌ها و متنوع کردن منابع درآمد کشور و ادامه اقتدار امنیتی و حفظ دستاوردهای کنونی و رعایت تعادل در روابط داخلی و خارجی شد و تأکید کرد که مصلحت عراق را در اجرای سیاست درهای باز به روی همگان با لحاظ کردن منافع ملی و حاکمیت ارضی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز