خبرگزاری کار ایران

بازداشت فعالان مصری ادامه دارد

کد خبر : ۱۲۵۹۱۱

پس از «علاء عبدالفتاح» و «احمد ماهر» دو فعال مصری، «احمد دومه» یکی دیگر از فعالان برجسته این کشور نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بازداشت فعالان مصری توسط دولت موقت این کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «احمد دومه» فعال و وبلاگ‌نویس مصری توسط نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شد.

دومه در صفحه خود در شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» نوشت که نیروهای امنیتی وی را در منزلش در قاهره بازداشت کرده و به یکی از مراکز پلیس بردند.

دومه همچنین نوشت که وی در حال حاضر در مرکز پلیس «البساتین» به سر می‌برد و اتهام یا علت بازداشتش مشخص نیست.

این در حالی است که نیروهای امنیتی مصر طی روزهای گذشته «علاء عبدالفتاح» و «احمد ماهر» دو فعال برجسته مصری را به اتهام شرکت در تظاهراتی در قاهره بازداشت کردند. این تظاهرات توسط فعالان مصری علیه قانون تظاهرات برگزار شده بود.

بنا بر این گزارش، احمد دومه یکی از فعالان و مخالفانی است که برای سرنگونی «حسنی مبارک» رئیس‌جمهوری اسبق مصر در سال ۲۰۱۱ فعالیت زیادی کرد. وی در دوره حاکمیت ۱۷ ماهه شورای عالی نیروهای مسلح پس از سرنگونی مبارک نیز علیه این شورا فعالیت کرد.

دومه همچنین در دوران «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر نیز علیه وی فعالیت کرد. این فعال مصری در هر سه دوره برای مدتی کوتاه زندانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز