خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

صدور بالاترین سطح هشدار چین به آمریکا درباره سفر پلوسی به تایوان/ حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به جوان فلسطینی در یافا/ اعلام وضعیت اضطراری جهانی در رابطه با آبله میمونی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۹۰

صدور بالاترین سطح هشدار چین به آمریکا درباره سفر پلوسی به تایوان، حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به جوان فلسطینی در یافا و اعلام وضعیت اضطراری جهانی در رابطه با آبله میمونی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  معاون وزیر خارجه آمریکا ۲۵ جولای برای گفت‌وگو درباره جنگ روسیه و اوکراین و برنامه هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی به سئول و توکیو سفر می‌کند.

- سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که گسترش شیوع «آبله میمون» در بیش از ۷۰ کشور، یک وضعیت «فوق‌العاده» است که اکنون می‌توان آن را یک وضعیت اضطراری جهانی توصیف کرد.

- وزیر خارجه عراق گفت که مقدمات دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد در حال آماده شدن است.

- رئیس‌جمهوری فرانسه احیای توافق هسته‌‌ای با ایران را امکان‌پذیر دانست.

-  مقام‌های پکن در ارتبط با سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در ماه آینده میلادی، هشدار شدید صادر کردند.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، در جریان رقابت مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای انتخاب نامزد فرمانداری ایالت آریزونا، مقابل معاون سابق خود قرار گرفته است.

- شهرک‌نشینان صهیونیست با سلاح سرد به جوان ۲۴ ساله فلسطینی در شهر یافا حمله کرده و وی را به شدت مجروح کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز