خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع روسیه:

تسلیحات ارائه شده از سوی غرب به اوکراین به خاورمیانه و بازار سیاه ختم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۱۷

وزیر دفاع روسیه روسیه تاکید کرد که سلاح‌های ارائه‌شده از سوی غرب به اوکراین سرانجام به خاور‌میانه و بازار سیاه ختم می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه امروز -‌سه‌شنبه- اعلام کرد تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، به خاورمیانه و بازار سیاه ختم می‌شود.

شویگو گفت: «بر اساس داده‌های موجود، برخی از تسلیحات خارجی که غرب به اوکراین ارائه می‌کند، در سراسر منطقه خاورمیانه پراکنده شده و در نهایت به بازار سیاه می‌رسد».

وی با بیان اینکه غرب به امید طولانی شدن درگیری‌ها در اوکراین همچنان به عرضه تسلیحات در سطح گسترده ادامه می‌دهد، تاکید کرد: «تاکنون بیش از ۲۸ هزار تن تجهیزات نظامی به این کشور تحویل داده شده است».

شویگو تاکید کرد که عملیات ویژه در اوکراین با انجام کامل همه ماموریت‌ها به پایان می‌رسد و امروز اولویت، حفظ جان و سلامت نظامیان و غیرنظامیان روسیه است.

وی گفت: «امروز اولویت‌های اصلی ما حفظ جان و سلامت همه نیروهای وابسته و جلوگیری از هرگونه تهدید علیه امنیت غیرنظامیان است. عملیات ویژه نظامی تا تکمیل ماموریت‌های تعیین‌شده از سوی فرماندهی کل نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز