خبرگزاری کار ایران

میشل عون:

دولت لبنان متعهد به اتخاذ تدابیر برای تقویت همکاری با کشورهای شورای خلیج فارس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۶۱

رئیس‌جمهوری لبنان ‌بر پایبندی کشورش به اتخاذ تدابیر در راستای تقویت همکاری با کشورهای شورای خلیج فارس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از لبنان ۲۴، «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان صبح امروز -شنبه- تاکید کرد که دولت متعهد به اتخاذ تدابیری برای تقویت همکاری با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است.

عون صبح امروز در کاخ بعبدا از «ناصر آل محمد الصباح»، وزیر خارجه کویت پیش از دیدار گسترده وزرای خارجه کشورهای عربی با عون در کاخ جمهوری خواهان استقبال کرد.

الصباح در این دیدار بر استحکام روابط بین لبنان و کویت تاکید کرد و دعوتنامه شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر کشورش را به رئیس‌جمهور لبنان برای بازدید از کویت تسلیم کرد. 

وزیر خارجه کویت همچنین حامل پیامی از سوی «مشعل الاحمد الجابر الصباح» ولیعهد کشورش در زمینه تاکید بر روابط و همکاری مستحکم بین دو کشور بوده است.

 عون نیز در این دیدار از کویت به خاطر ایستادگی در کنار لبنان به ویژه در موضوع انفجار بندر بیروت در آگوست سال ۲۰۲۰ تشکر کرد و گفت: «به روابط با برادران عرب به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس اهمیت می‌دهیم». 

وی ادامه داد: «لبنانی‌ها همیشه نسبت به بازگشت اعراب به سمت لبنان خوش‌بین هستند و دولت متعهد به اتخاذ تدابیری برای تقویت همکاری با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز