خبرگزاری کار ایران

پولتیکو گزارش داد:

موافقت رهبران گروه ۷ با اقدام علیه درآمدهای نفتی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۹۶

روزنامه پولتیکو از موافقت رهبران گروه ۷ با اقدام برای کاهش درآمدهای نفتی روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه پولتیکو، دو منبع آگاه گزارش دادند که سران کشورهای گروه ۷ بر سر کاهش قیمت نفت وارداتی از روسیه در آینده به توافق رسیدند.

به نوشته این روزنامه، اکنون کشورهای گروه ۷ باید اقدامات خاصی را برای نحوه اجرای این توافق انجام دهند.

به گزارش پولتیکو،‌ فرانسه پیشنهاد تعیین سقف قیمت نفت برای سایر تولیدکنندگان را مطرح کرده بود، اما این پیشنهاد با مخالفت آمریکا و آلمان مواجه شد.

در این گزارش آمده است: «امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه پیشنهاد اعمال محدودیت نه تنها بر قیمت نفت روسیه، بلکه بر قیمت نفت سایر تولیدکنندگان را نیز مطرح کرد، اما ایالات متحده و آلمان با چنین اقدامی مخالفت کردند که باعث شد فرانسه از این پیشنهاد صرف نظر کند». 

پلتیکو تاکید کرد: «توافق برای تعیین قیمت نفت روسیه در شرایطی صورت گرفت که کشورهای غربی دریافتند که تحریم نفت روسیه از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تنها به افزایش قیمت نفت منجر شده است». 

این روزنامه افزود: «رهبران کشورهای گروه ۷ ممکن است با سایر خریداران نفت به منظور کاهش قیمت‌ها گفت‌و‌گو کنند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز