خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گردش به چپ در کلمبیا/ گفت‌وگوی اردوغان و هرتزوگ/ شکست ائتلاف ماکرون در کسب اکثریت پارلمان فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۰۱

گردش به چپ در کلمبیا، گفت‌وگوی اردوغان و هرتزوگ و شکست ائتلاف ماکرون در کسب اکثریت پارلمان فرانسه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، هم‌زمان با هراس صهیونیست‌های مقیم استانبول از تشدید تهدیدها، به ترکیه سفر می‌کند.

- نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در دور دوم انتخابات پارلمانی فرانسه حاکی از آن است که ائتلاف رئیس‌جمهوری این کشور پیشتاز است ولی در کسب اکثریت، شکست خواهد خورد.

- رئیس‌ رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری ترکیه طی تماسی تلفنی درباره تشدید تهدید علیه صهیونیست‌ها در ترکیه گفت‌وگو کردند.

- سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از هفت میلیون شهروند اوکراینی از زمان آغاز حمله روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه، آواره یا پناهنده شده‌اند.

- نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری کلمبیا نشان می‌دهد که یک چپگرا برای نخستین بار در این انتخابات به پیروزی رسیده است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، قطعنامه سیاسی اخیر شورای حکام که توسط تروئیکای اروپا و آمریکا ارائه شده بود را یک اشتباه محاسباتی راهبردی خواند.

- رئیس‌جمهوری اوکراین با تأکید بر حفاظت از تمامیت ارضی این کشور، گفت که تحت هیچ شرایطی حاضر به واگذاری سرزمین‌های جنوبی نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز