خبرگزاری کار ایران

درخواست سازمان ملل از طرف‌های درگیر لیبی برای حفظ خویشتن‌داری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۸۴

هیئت پشتیبانی سازمان ملل در لیبی همه طرف‌های درگیر را به نهایت خویشتن‌داری فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، هیئت پشتیبانی سازمان ملل  در لیبی امروز -شنبه- تاکید کرد که شامگاه گذشته گزارش‌هایی مبنی بر وقوع درگیری‌ در طرابلس بین گروه‌های مسلح و تهدید جان غیر نظامیان و همچنین گزارش‌های دیگری مبنی بر تجهیز و آماده‌باش گروه‌های مسلح به سلاح‌های سنگین در مناطق اطراف طرابلس دریافت کرده است.

هیئت سازمان ملل در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی نسبت به چنین تحولاتی در این دوره بسیار حساس و در سایه چند‌قطبی‌های گسترده سیاسی تاکید کرد که سازمان ملل، شرکای بین‌المللی و طرف‌های لیبیایی مرتبط تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای حل این بحران از طریق گفت‌و‌گوها با هدف تعیین چارچوب قانون اساسی که امکان برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات ملی را فراهم می‌کند، انجام می‌دهند.

این هیئت از طر ف‌های امنیتی و سیاسی لیبی خواست حداکثر خویشتن‌داری را به کار گیرند و رهبری مسئولانه را به نمایش بگذارند و همه اختلافات را چه در سطح محلی و چه در سطح ملی از طریق گفت‌و‌گو حل و فصل کنند.

 همچنین از همه لیبیایی‌ها خواسته شده است تا هر تلاشی را برای حفظ ثبات شکننده کشور در این برهه حساس انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز