خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مصوبه پارلمان عراق برای پرداخت بدهی گاز ایران/ حمله پهپادی به بخش نظامی کنسولگری آمریکا در اربیل/ تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۶۷

مصوبه پارلمان عراق برای پرداخت بدهی گاز ایران، حمله پهپادی به بخش نظامی کنسولگری آمریکا در اربیل و تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز -چهارشنبه- قطعنامه ضد ایرانی که مدعی عدم همکاری ایران با آژانس است را تصویب کرد.

- کانال تلگرامی «صابرین نیوز» از حمله پهپادی به بخش نظامی کنسولگری آمریکا در اربیل خبر داد.

- مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مدعی شد که مسیر مذاکرات وین از مذاکرات ایران و آژانس مستقل است

- نماینده عربستان در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها مدعی شد که ایران همچنان به رویکرد غیرشفاف خود درباره برنامه هسته‌ای‌اش ادامه می‌دهد.

- دستگاه دیپلماسی کشورمان متعاقب تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه‌ای را صادر کرد.

- مجلس نمایندگان عراق با اکثریت آرا لایحه مالی اضطراری را برای پرداخت بدهی‌های خود به ایران تصویب کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرد.

- وزارت‌خانه‌های خارجه آمریکا و تروئیکای اروپا با استقبال از اقدام سیاسی شورای حکام در تصویب قطعنامه ضدایرانی، آن را پیامی صریح به تهران خواندند.

- سه منبع آگاه اعلام کردند که دادگاهی در یونان حکم دادگاه قبلی که به آمریکا اجازه مصادره محموله نفتی ایران را می‌داد، لغو کرد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرده و آن را «گامی مهم» خواند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز