خبرگزاری کار ایران

سازمان ملل:

رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۳۰۰ ساختمان را در باختری تخریب کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۰۴

سازمان ملل‌ اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰۰ ساختمان را در سراسر کرانه باختری تخریب کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه در سرزمین‌های فلسطین امروز -دوشنبه- اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ ساختمان در سراسر کرانه باختری از جمله قدس شرقی را تخریب کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که «از آغاز سال ۲۰۲۲، ۳۰۰ ساختمان در سراسر کرانه غربی از جمله قدس شرقی تخریب یا تصرف شده است».

در این گزارش هشدار داده شده است که یک ساختمان متشکل از ۱۲ واحد مسکونی در منطقه «وادی قدوم» در محله «سلوان» در شرق قدس در معرض خطر قریب الوقوع قرار گرفته است.

همچنین تاکید شده است: «خانواده‌های فلسطینی اخیرا دستور تخریب را از شهرداری قدس دریافت کردند که طی آن از آنها خواسته شده است تا ظرف چند روز این ساختمان را تخلیه کنند».

سازمان ملل در این گزارش تاکید کرده است: «در صورت تخریب، ۳۲ بزرگسال و ۴۲ کودک به زور از خانه خارج می شوند. دو خانواده از ساکنان این ساختمان، آوارگان فلسطینی هستند و دو خانواده دیگر نیز پس از تخریب‌های قبلی برای دومین بار طی دو سال متوالی آواره خواهند شد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز