خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه گزارش دادند:

تلاش کره جنوبی برای همکاری سه‌جانبه با امارات و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۷۰

منابع آگاه از تلاش کره جنوبی برای همکاری سه‌جانبه با اسرائیل و امارات خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از یونهاپ، منابع آگاه دولتی گزارش دادند که سئول اخیرا خواستار تحقیق درباره سیاست‌های مورد نظر در راستای بررسی پروژه‌های همکاری سه‌جانبه بین کره جنوبی، اسرائیل و امارات متحده عربی شده است.

 وزارت خارجه کره جنوبی در اطلاعیه‌ای درباره درخواست‌ها برای ارائه پیشنهادها در این زمینه توضیح داد: «در شرایط تغییر وضعیت سیاسی در خاورمیانه، مانند عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و کشورهای عربی، احتمال افزایش همکاری‌ها با اسرائیل جلب توجه می‌کند و نیاز به کشف اشکال جدید همکاری بین کره جنوبی و اسرائیل در حال افزایش است».

در این بیانیه تاکید شده است که اخیرا طرف اسرائیلی پیشنهاد همکاری سه‌جانبه بین کره جنوبی، رژیم صهیونیستی و کشور عربی امارات را مطرح کرده است.

وزارت خارجه کره جنوبی تصریح کرده است که امارات باید به عنوان سومین کشور شریک در نظر گرفته شود، زیرا این کشور از بیشترین انعطاف سیاسی در میان کشورهای عربی برخوردار است و مشارکت استراتژیک ویژه‌ای با ما دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که سئول در نظر دارد پروژه‌های همکاری سه‌جانبه احتمالی را از طریق تحقیقات بررسی کند و این عملیات با تجمیع افکار از طریق ارتباط با موسسه‌های تحقیقاتی اسرائیل و امارات به ویژه در زمینه فناوری انجام می‌شود‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز