خبرگزاری کار ایران

شهادت چهارمین فلسطینی طی ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۳۳

منابع محلی از شهادت چهار فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست طی ۴۸ ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که «عوده محمد عوده» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در روستای المدیه در غرب رام‌الله در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت گلوله اشغالگران اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر به سمت گروهی از کودکان که در منطقه نزدیک به دیوار نژادپرستانه حائل سرگرم بازی بودند، با گلوله جنگی شلیک کرده که به مجروحیت تعدادی از آنها منجر شد.

آمبولانس‌های فلسطینی یک از مجروحان فلسطینی به نام عوده را به دلیل مجروحیت شدید از ناحیه سینه با گلوله اشغالگران به یک مجتمع درمانی در رام الله انتقال دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد این جوان فلسطینی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید. پزشکان اعلام کردند برای نجات این جوان فلسطینی تلاش‌های زیادی صورت گرفت اما شدت جراحات وارده به ناحیه سینه در حدی بود که وی در نهایت به شهادت رسید.

شهید عوده چهارمین شهید فلسطینی است که از صبح چهارشنبه با گلوله اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید. اشغالگران، پیش از این، «غفران هارون حامد وراسنة» ۳۱ ساله را در نزدیکی اردوگاه العروب در الخلیل به شهادت رساندند.

 پس از آن نیز «بلال عوض توفیق کبها» ۲۴ ساله در درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست در منطقه یعبد به شهادت رسید. همچنین، «ایمن محسین» ۲۹ ساله از اسرای آزاد شده فلسطینی نیز صبح روز گذشته -پنجشنبه- در اردوگاه الدهیشه در بیت لحم هدف گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفته و به شهادت رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز