خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ترمیم کابینه عربستان/ بازداشت همسر نانسی پلوسی/ مقاومت ارتش اوکراین در برابر آتش توپخانه روس‌ها در «سیورودونتسک»

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۹۷

ترمیم کابینه عربستان، بازداشت همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و مقاومت ارتش اوکراین در برابر آتش توپخانه روس‌ها در «سیورودونتسک» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی تهدید‌های پوشالی علیه ایران، مدعی شد که دوران مصونیت این کشور به پایان رسیده است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

- اتحادیه اروپا با اشاره به توقیف دو نفت‌کش یونانی در آب‌های خلیج‌فارس توسط ایران، طی بیانیه‌ای از این مسأله «به شدت» ابراز نگرانی کرد.

- همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی بازداشت شد.

-  پادشاه عربستان طی فرمانی برخی تغییرات را در سطح وزرا، معاونان وکارمندان عالی‌رتبه انجام داد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین، رئیس امنیت خارکیف را به دلیل تعلل و عدم تلاش کافی برای دفاع از این شهر برکنار کرد.

- وزارت خارجه فرانسه طی موضعی بی‌اساس، اقدام ایران در توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج فارس را «نقض قوانین بین‌المللی» خوانده و خواستار رفع توقیف آن‌ها شد. 

- یک منبع در سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور به «سرطان پیشرفته» دچار بوده و تنها دو تا سه سال دیگر زنده خواهد بود.

- ارتش اوکراین اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور به‌رغم وجود آتش سنگین توپخانه نیروهای روسی، همچنان در «سیورودونتسک» بزرگ‌ترین شهر منطقه لوهانسک استان دنباس مقاومت کردند.


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز