خبرگزاری کار ایران

محمد البخیتی:‌

تنها راه آزادسازی خاک یمن حمایت از انصار الله است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۴۱

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تنها راه آزادسازی کامل سرزمین یمن حمایت از انصارالله است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «محمد البخیتی»، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تنها راه آزادسازی خاک سرزمین یمن حمایت از جنبش انصارالله است.  

البخیتی امروز- یکشنبه در توئیتی نوشت: «کشورهای متجاوز با استان‌های جنوبی به‌ عنوان مخزن جنگجویان اجیر شده با خدعه بازگرداندن دولت جنوب برخورد کردند».

وی نوشت: «شرافتمردانه‌تر این بود که مزدوران اجیر شده برای ائتلاف متجاوز به جای امضای توافق توهین آمیز در ریاض به درخواست‌های صادقانه پاسخ دهند».

البخیتی افزود: «دیگر کسی افتخار نمی‌کند به گروهی گرایش داشته باشد که رهبرانش در ریاض از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سیلی می‌خورند. ما قبلا تشکل‌های سیاسی حامی ائتلاف متجاوز را به گفت‌وگوی یمنی-یمنی در یک کشور بی‌طرف دعوت کردیم و عمان را پیشنهاد دادیم».

وی در ادامه گفت: «اگر شورای ریاستی که در ریاض با نظارت آمریکا تشکیل شده جرات رفتن به عدن و استقرار در آنجا را ندارد، چگونه می‌تواند  به صنعا بیاید؟».

البخیتی گفت: «جنبش انصارالله انتظار داشت که گروه‌هایی که رهبرانشان در ریاض مجبور به امضای پیش‌نویس توافقی تحت تهدید شدند، بیانیه‌هایی در محکومیت آن صادر کنند و از عربستان سعودی بخواهند که به رهبران آنها اجازه خروج از این کشور را بدهد، اما این اتفاق رخ نداده است». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز