خبرگزاری کار ایران

روایت آکسیوس از ادامه اختلاف‌ها میان آمریکا و اسرائیل بر سر احیای برجام

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۸۱

پایگاه اکسیوس با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از تداوم اختلاف‌ها میان دو طرف بر سر برجام خبر داد.

به گزارش ایلنا، پایگاه اکسیوس با اشاره به سفر اخیر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تداوم اختلاف‌ها میان دو طرف بر سر برجام خبر داد.

بر اساس این گزارش، بلینکن در دیدار با بنت که مخالف احیای برجام است، خواستار ارائه پیشنهادی در خصوص راه‌حل جایگزین برای مهار غنی‌سازی اورانیوم ایران شده است.

بنت در پاسخ مدعی شده است که چنانچه ایران بداند با تحریم‌های سختگیرانه‌ای مانند آنچه بر روسیه تحمیل شده است روبه‌رو خواهد شد، از غنی‌سازی ۹۰ درصدی اورانیوم صرف‌نظر خواهد کرد.

وی همچنین با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که احیای برجام تنها راه‌حلی موقت است که مسأله را برای چند سال حل می‌کند و هم‌زمان میلیاردها دلار برای پیشبرد فعالیت‌های منطقه‌ای ایران در اختیار این کشور قرار می‌دهد.

این مقام صهیونیست در ادامه مواضع بی‌اساس خود گفت که این کشورهای منطقه هستند که باید با پیامدهای احیای برجام کنار بیایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز