خبرگزاری کار ایران

تحلیل پایگاه خلیج آنلاین از سفر رئیس‌جمهور ایران به قطر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۳۳

پایگاه خلیج آنلاین با تحلیل سفر رئیس‌جمهوری ایران به قطر این سفر را در راستای احیای توافق هسته‌ای توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خلیج آن لاین، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران برای نخستین بار از زمان آغاز ریاست جمهوری خود در ماه آگوست وارد یک کشور عربی حوزه خلیج فارس می‌شود.

دیوان امیری قطر اعلام کرد که «تمیم بن حمد ال ثانی» از سید ابراهیم رئیسی که امروز -‌دوشنبه- به منظور مشارکت در کنفرانس گاز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه وارد دوحه می‌شود، استقبال می‌کند.

بر اساس این گزارش رئیسی در راس هیئتی بلند‌پایه وارد دوحه شده و توافقنامه‌ها و یادداشت تفاهم‌هایی را امضا می‌کند.

پایگاه خلیج آنلاین نوشت که سفر رئیسی به قطر درست زمانی انجام می‌شود که ایران به احیای توافق هسته‌ای نزدیک می‌شود.

در این گزارش آمده است که دوحه روابط خوبی با تهران دارد. تهران نیز بارها تاکید کرده است که خواهان اصلاح روابط با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای منطقه خلیج فارس است.

خلیج آنلاین در گزارش خود به گزارش خبرگزاری فرانسه استناد کرده است مبنی بر اینکه «محمد عبدالرحمن ال ثانی» وزیر خارجه قطر پس از سفر امیر کشورش به واشنگتن به صورت محرمانه و غیرعلنی وارد ایران شد و با رئیس‌جمهور و «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه ایران دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز