خبرگزاری کار ایران

درخواست عمار حکیم برای حل مسالمت‌آمیز اختلاف میان مسکو و کی‌یف

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۹۵

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار سفیر روسیه خواستار حل اختلافات مسکو و کی‌یف از طریق گفت‌وگو و جلوگیری از جنگ شد.

به گزارش ایلنا،‌ رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار سفیر روسیه خواستار حل اختلافات مسکو و کی‌یف از طریق گفت‌وگو و جلوگیری از جنگ شد. 

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «البروس کوتراشف»، سفیر روسیه در بغداد راه‌های تقویت روابط دوجانبه بین عراق و روسیه و وضعیت سیاسی عراق و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.

وی در این دیدار گفت: «عراق از رابطه با همه استقبال می‌کند و به دنبال ایجاد بهترین روابط با کشورهای جهان براساس منافع مشترک و حفظ حاکمیت است.»

رهبر جریان حکمت ملی عراق درخصوص امور سیاسی عراق بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف تشکیل دولت جدید عراق تاکید کرد و گفت دولت آتی باید خدمتگزار ملت باشد و بتواند اولویت ها را در نظر بگیرد و بحران ها را حل کند.

حکیم بیان کرد که بحران سیاسی کنونی در عراق در صورت وجود جدیت و عزم سیاسی قابل حل است.

وی در دیدار با سفیر روسیه در بغداد، حل مسائل و اختلافات بین روسیه و اوکراین از طریق گفت‌وگو و راه های دیپلماتیک در جهت جلوگیری از جنگ در منطقه و جهان و پیامدهای آن که بر همه تاثیر می‌گذارد را خواستار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز