خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ارائه طرح «متوقف‌کردن پهپادهای ایران» به کمیته روابط خارجی سنا/ اعمال محدودیت‌های جدید توسط آمریکا علیه ایران و چین/ دیدار نمایندگان مسکو، پکن و تهران در قالب مذاکرات برجام

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۴۳

ارائه طرح «متوقف‌کردن پهپادهای ایران» به کمیته روابط خارجی سنا، اعمال محدودیت‌های جدید توسط آمریکا علیه ایران و چین و دیدار نمایندگان مسکو، پکن و تهران در قالب مذاکرات برجام از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای گفت: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم و امروز کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

- سخنگوی پنتاگون با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که آمریکا از خطر پهپادهای گروه‌‌های مورد حمایت ایران آگاه بوده و روی آن متمرکز شده است.

- مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تکرار برخی مواضع بی‌اساس ضد ایرانی، قطعنامه‌ای «حقوق بشری» علیه این کشور تصویب کرد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از دیدار نمایندگان روسیه، چین و ایران در قالب مذاکرات برجام خبر داد.

- رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی، طرح «متوقف‌کردن پهپادهای ایران» را به این کمیته ارائه کردند.

- چند دیپلمات‌ آگاه اعلام کردند که طرف‌های برجام امروز -جمعه- برای به تعویق انداختن مذاکرات دیدار می‌کنند.

- وزارت بازرگانی آمریکا امروز -پنج‌شنبه- چند شرکت مستقر در چین، گرجستان، مالزی و ترکیه را به اتهام اقدام برای فروش اقلام مورد استفاده در برنامه هسته‌ای و موشکی ایران به شرکت‌های تحت تحریم واشنگتن، تحریم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز