خبرگزاری کار ایران

حمایت بارنیه ار اعمال سیاست‌های تلافی‌جویانه علیه بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۸۹

نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه از اعمال سیاست‌های تلافی‌جویانه علیه بریتانیا حمایت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «میشل بارنیه» رایزن سابق مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و نماینده بالقوه جریان راستگرای متمایل به میانه انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، از وضع قوانین تلافی‌جویانه علیه بریتانیا و همچنین فرستادن پناهجویان به آن‌سوی کانال مانش حمایت کرد.  

‌بارنیه‌ در مصاحبه‌ای ‌بریتانیا را به نقض قرارداد برگزیت متهم کرده و گفت که این اقدام بریتانیا اتحادیه اروپا و فرانسه را ناچار به بکارگیری تاکتیک‌های تلافی‌جویانه کرده است. وی افزود که این تاکتیک‌ها ممکن است خروج فرانسه از قراردادهای قدیمی کنترل مرزهای بریتانیا و فرانسه را نیز شامل شود.

بارنیه همچنین نامه «بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا به «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه مبنی بر پذیرش پناهندگان پس فرستاده شده از بریتانیا را اقدامی تحریک‌کننده توصیف کرد.

وی همچنین تاکید کرد که مجموعه‌ای از اقدام‌های تلافی‌جویانه و جبرانی از اعمال تعرفه بر کالاهای بریتانیایی و کنترل بیشتر از کشتی‌های این کشور تا تعلیق بخش‌هایی از قرارداد خروج بریتانیا از جانب اتحادیه اروپا را باید در نظر داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز