خبرگزاری کار ایران

سانا گزارش داد:

سرقت سیلوهای گندم در حومه شمال غرب حسکه توسط عناصر مسلح وابسته به ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۹۰

خبرگزاری سانا از اقدام عناصر مسلح وابسته به ترکیه به سرقت سیلوهای غلات در حومه شمال غرب حسکه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، عناصر مسلح وابسته به ترکیه تجهیزات و آذوقه سیلوهای غلات را در روستای «المناجیر» در حومه شمال غربی حسکه به منظور انتقال به خاک ترکیه سرقت کردند.

منابع محلی گزارش دادند که ‌عناصر وابسته به ترکیه از تروریست‌های موسوم به فیلق الشام سیلوهای غلات را در روستای المناجیر واقع در منطقه راس العین را متلاشی کردند و تجهیزات و آذوقه آنها را به سرقت بردند. همچنین مس را از ژنراتورها استخراج کردند تا با انتقال به اراضی ترکیه به تجار ترک بفروشند.

این منابع تاکید کردند که غارت و سرقت‌های انجام شده توسط گروه‌های تروریستی تحت پوشش مقام‌های ترکیه به ویژه سرویس اطلاعاتی انجام می‌شود که امکانات و حفاظت لازم را برای بازرگانان و دلالان ترکیه فراهم می‌کند تا در نتیجه اموال غارت شده به خاک ترکیه منتقل شوند.

منابع مذکور در همین رابطه گفتند: «تروریست‌های موسوم به سلطان مراد، احرار الشام و جیش الاسلام طی ساعات گذشته ده‌ها درخت زیتون را در روستاهای قرتقلاق و قسطل مقداد قطع کرده‌اند تا با فروش چوب آنها تجارت کنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز