خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انتقاد رئیس‌جمهوری ترکیه از سیاست‌های یونان/ استعفای ۳ مقام ارشد موساد/ سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۳۲

انتقاد رئیس‌جمهوری ترکیه از سیاست‌های یونان، استعفای ۳ مقام ارشد موساد و سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به خاورمیانه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه پیشین انگلیس بر لزوم پرداخت بدهی این کشور به ایران تاکید کرد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در آستانه از سرگیری مذاکراتی برجامی در وین، بار دیگر به خاورمیانه سفر می‌کند.

- وزیر خارجه پاکستان در جریان گفت‌وگو با دیپلمات‌های آمریکایی، روس و چینی در اسلام‌آباد، هشدار داد که افغانستان «در آستانه فروپاشی اقتصادی» قرار دارد.

- سه مقام ارشد موساد در پی تصمیم‌های سازمانی که توسط رئیس جدید این موساد اتخاذ شده است، از سمت خود استعفا دادند.

- کارشناس امور امنیتی و راهبردی عراقی با اشاره به حمله پهپادی اخیر به اقامتگاه نخست‌وزیر این کشور، گفت که این پهپادها ساخت فرانسه بوده است.

- رئیس‌جمهوری ترکیه با انتقاد از سیاست‌های یونان به ویژه در قبال پناهجویان، گفت که این کشور به پایگاه آمریکا تبدیل شده است.

- یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام این‌که نیروهای انصارالله با ورود به سفارت این کشور، تعدادی از کارکنان محلی را بازداشت کردند، خواستار آزادی فوری آنها شده است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز