خبرگزاری کار ایران

علی اف:

هیچ پاسخی از ارمنستان درباره پیشنهادهای صلح دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۰۳

رئیس‌جمهوری آذربایجان تاکید کرد که هیچ پاسخی از ارمنستان درباره پیشنهادهای باکو برای آغاز تنظیم توافق صلح و ترسیم مرزها دریافت نکرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاحیه مجمع جهانی باکو با عنوان «جهان پس از کووید-۱۹» گفت که کشورش هنوز پاسخی از ارمنستان درباره پیشنهادات برای شروع تنظیم توافقنامه صلح و تعیین مرزها دریافت نکرده است.

علی اف افزود: «آذربایجان به ارمنستان پیشنهاد داد که کار بر روی توافقنامه صلح را آغاز کنیم. ما نمی‌خواهیم در مورد جنگ صحبت کنیم بلکه مقصود ما صلح است. ما پیشنهاد کردیم که کار برای ترسیم مرزها آغاز شود. اما متاسفانه هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم».

وی گفت: «آذربایجان حداکثر موضع سازنده را نشان داد. ما باید به آینده نگاه کنیم، ما می‌خواهیم آینده خود را امن و قابل پیش‌بینی ببینیم و آماده همکاری‌های گسترده هستیم».

علی اف تاکید کرد: «همه چیز به موضع ایروان بستگی دارد. موضع ما بسیار روشن است، ما آماده شروع مذاکرات صلح و امضای توافقنامه صلح هستیم، می‌خواهیم این ورق را برگردانیم و مرزها را مشخص کنیم، اما همانطور که می‌بینید، هیچ پاسخی از سوی ارمنستان وجود ندارد. ایروان همچنان ساکت می‌ماند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز