خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پیشین کاخ سفید:

خشم ترامپ وحشتناک بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۰۹

سخنگوی پیشین کاخ سفید خشم رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را وحشتناک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «استفانی گریشام»، سخنگوی سابق کاخ سفید، عصبانیت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را وحشتناک توصیف و تاکید کرد که او تنها پس از شنیدن موسیقی مورد علاقه‌اش آرام می شود.

خبرگزاری فرانسه گزیده‌هایی از کتاب گریشام با عنوان «اکنون به پرسش‌هایتان را پاسخ می گویم» را نقل کرد که ترامپ دم‌دمی مزاج و دروغگو بود، کارهای مخفیانه انجام می‌داد و بر اساس جنسیت تبعیض قائل می‌شد.

استفانی گریشام از جولای ۲۰۱۹ تا آوریل ۲۰۲۰ سخنگوی کاخ سفید بود و پس از آن سمت ریاست دفتر «ملانیا ترامپ» بانوی اول سابق را بر عهده گرفت.

واشنگتن پست نیز به بخش دیگری از این کتاب درباره دیدار ترامپ و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ دو سال پیش اشاره می کند.

در این قسمت آمده است که ترامپ در غیاب روزنامه‌نگاران به همتای روسی خود گفت: «خوب‌، من برای چند دقیقه با شما جدی رفتار خواهم کرد. اما این فقط در مقابل دوربین‌ها است و به محض اینکه خبرنگاران بروند، ما صحبت خواهیم کرد.»

از سخنگوی سابق کاخ سفید که پس از حمله به کنگره در ۹ ژانویه ۲۰۲۱ از کار خود در دفتر ملانیا ترامپ استعفا کرد، نقل شده است که ترامپ در سال ۲۰۱۹ کولونوسکوپی خود را از افکار عمومی پنهان کرده بود.

گریشام گفت که بی‌اعتمادی در کاخ سفید در دوره ترامپ گویی از طریق سیستم تهویه در حال گسترش بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز