خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله پهپادی به پایگاه نظامی «ویکتوری» در عراق/ تأکید مجدد سناتور آمریکایی بر ناکارآمدی تحریم‌ها علیه ایران/ بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره خاموشی موقت نیروگاه بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۹۱

حمله پهپادی به پایگاه نظامی «ویکتوری» در عراق، تأکید مجدد سناتور آمریکایی بر ناکارآمدی تحریم‌ها علیه ایران و بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره خاموشی موقت نیروگاه بوشهر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کاخ سفید امروز -دوشنبه- گفت که دولت ایالات متحده هیچ بازه زمانی برای رسیدن به توافق با ایران به منظور بازگشت به توافق هسته‌ای تعیین نکرده است و مذاکرات در مورد این موضوع ادامه خواهد یافت.

- منابع خبری از حمله پهپادی به پایگاه نظامی «ویکتوری» خبر دادند.

- کاخ سفید اعلام کرد که مقام‌های آمریکا هنوز برنامه‌ای برای دیدار با رئیس‌جمهوری جدید ایران ندارند.

- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره خاموشی موقت نیروگاه بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

- وزارت خارجه آمریکا از برگزاری دور هفتم مذاکرات طرف‌های برجام در وین، طی روزهای آینده خبر داد.

- پایگاه خبری «پولیتیکو» به نقل از منابع آگاه نوشت که رئیس‌جمهوری فعی آمریکا بسیاری از تحریم‌هایی که در دوره رئیس‌جمهوری سابق این کشور علیه ایران اعمال شده است را قانونی می‌داند.

- سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت بار دیگری در پیامی توییتری بر ناکارآمدی تحریم‌های ضدایرانی دوره رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تأکید کرد.

- وزارت خارجه فرانسه طی بیانیه‌ای به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در خصوص سفر رئیس‌جمهوری منتخب ایران به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که هنوز برای اظهارنظر در این‌باره، زود است.


 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز