خبرگزاری کار ایران

اسرائیل ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی را محدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۶

رژیم صهیونیستی تعدادی از دروازه‌های مسجد الاقصی از جمله باب الاسباط را بسته است و پس از بررسی دقیق کارت‌های شناسایی شهروندان فلسطینی، به تعداد محدودی از آن‌ها اجازه ورود به این مسجد را می‌دهد.

موسسه اوقاف و آثار باستانی «الاقصی» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از عصر روز گذشته و در آستانه عید «سایبان بندی» محدودیت‌های جدیدی را در مسجد الاقصی اعمال کرده است.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این موسسه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تعدادی از دروازه‌های مسجد الاقصی از جمله باب الاسباط را بسته است و پس از بررسی دقیق کارت‌های شناسایی شهروندان فلسطینی، به تعداد محدودی از آن‌ها اجازه ورود به این مسجد را می‌دهد.
در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی تنها به افراد بالای ۴۵ سال اجازه ورود به مسجد الاقصی را می‌دهد و نظامیان این رژیم کارت‌های شناسایی نمازگزاران در داخل مسجد الاقصی را توقیف کرده‌اند.
موسسه الاقصی با اشاره به استقرار گسترده نظامیان صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی اعلام کرد که این اعمال محدودیت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی تجاوزات خود به مسجد الاقصی را تشدید کرده و این مسجد طی روزهای اخیر شاهد تشدید روند ورود شهرک نشینان و جمعیت‌های یهودی به این مسجد به مناسبت فرا رسیدن اعیاد یهودی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز