خبرگزاری کار ایران

دیلی استار گزارش داد:

ابهام در روند تشکیل کابینه لبنان در پی سخنان میشل عون علیه حریری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۹۲

سخنان رئیس‌جمهور لبنان که در ویدئویی، نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه در این کشور را به دروغگویی متهم کرده، روند تشکیل کابینه را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی استار، اتهامات «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان علیه «سعد الحریری»، نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه به دروغ گفتن در روند تشکیل کابینه احتمالاً این روند متوقف شده در گذشته را به مرحله اول بازگرداند  و این امر باعث تعمیق بحران اعتماد بین دو رهبر و افزایش تنش‌های سیاسی در کشوری می‌شود که بحران‌های متعدد دارد. 

اتهام طرح شده از سوی عون که در یک ویدئوی فاش شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و دوشنبه شب توسط شبکه‌های تلویزیونی محلی نیز پخش شد همچنان در فضای سیاسی مورد بحث قرار گرفته و سؤالات جدی را در مورد اینکه آیا حریری در نهایت می‌تواند کابینه جدیدی تشکیل دهد را ایجاد کرده است. 

طبق ویدئویی که شبکه‌های تلویزیونی محلی پخش کردند، شنیده می‌شود که رئیس‌جمهوری لبنان می‌گوید: «هیچ تشکیلاتی [کابینه] وجود ندارد. او [حریری] گفت که کاغذی به من داده است. او دروغ می‌گوید. اکنون به ترکیه رفته است؛ این چه تاثیری [در تشکیل کابینه] خواهد داشت؟» 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز