خبرگزاری کار ایران

روستک گزارش داد:

روسیه از ابتدای سال به ارزش ۱۰ میلیارد دلار فروش تسلیحات داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۷۹

رئیس شرکت دولتی فناوری‌های «روستک» اظهار داشت که شرکت صادرات سلاح «روزوبرون اکسپورت» از ابتدای سال تا ماه نوامبر سلاح هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی چمزوف» رئیس شرکت دولتی فناوری‌های «روستک» اظهار داشت که شرکت «روزوبرون اکسپورت» وابسته به روستک که مسئول صادرات تسلیحات روسیه است، از ابتدای سال تا نوامبر سلاح‌هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است.

وی گفت: «تا امروز ، حدود ۱۰ میلیارد دلار سلاح صادر شده و من معتقدم که تا پایان دسامبر ما به اهداف برنامه‌ریزی شده خواهیم رسید. معمولا در پایان سال به حداکثر تعداد محموله می‌رسد.»

چمزوف با بیان اینکه شرکت «روزوبرون اکسپورت» قصد دارد در سال ۲۰۲۰ سلاح‌هایی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار به خارج از کشور صادر کند‌، خاطرنشان کرد: «کاهش ناچیز تقاضا برای تجهیزات نظامی روسیه به علت بیماری همه‌گیر کرونا بوده است.»

وی افزود: «در سال جاری حجم فروش عملا تغییر نخواهند کرد و طرح صادرات مورد انتظار به ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد. شرکای ما مجبور شدند بخشی از بودجه دفاع را برای مقابله با ویروس کرونا کسر کنند و به همین دلیل تقاضا اندکی کاهش یافت.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «تعطیلی پروازها در طول سال به طور چشمگیری مانع اجرای قراردادهای تسلیحاتی شد.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز