خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه عراق خبر داد:

ارسال نامه به سازمان ملل برای حمایت از برگزاری انتخابات سالم و شفاف

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۱۴

وزیر خارجه عراق با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل خواستار حمایت و اعزام ناظران برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خیر گزاری رسمی عراق، «فؤاد حسین»، وزیر خارجه عراق ‌اعلام کرد که نامه‌ای را به سازمان ملل برای ارائه حمایت و اعزام ناظران برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر ارسال کرده است.

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که حسین با «جیمز کلفرلی»، وزیر کشور امور خاور میانه و شمال آفریقا در بریتانیا و هیئت همراه در ساختمان وزارت خارجه دیدار و درباره مسائل مهم بحث و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار تحولات سیاسی عراق و تصمیم دولت برای برگزاری انتخابات زود هنگام در ماه ژوئن آینده بررسی شد و حسین تاکید کرد که دولت تلاش می‌کند انتخابات آینده انتخاباتی آزاد و سالم و مورد اعتماد مردم برگزار شود.

حسین افزود که دولت عراق نامه‌ای را به سازمان ملل برای ارائه حمایت و اعزام ناظران برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر ارسال کرده است.

کلفرلی نیز از موضع متوازن عراق نسبت به حوادث جاری منطقه تقدیر و تاکید کرد که بریتانیا از عراق حمایت سیاسی و اقتصادی خواهد کرد.

وی با ابراز تمایل برای توسعه روابط با عراق در همه زمینه‌ها از تلاش دولت عراق در زمینه مبارزه با داعش تقدیر و بر حمایت از این کشور علیه تروریسم و نیز برگزاری انتخابات سالم و شفاف تاکید کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز