خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بحران استانداری خبر داد :

مسدود شدن مسیر ارتباطی گناوه به دشتستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۵۸

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: تعدادی از منازل در بخش‌ آبپخش دچار آبگرفتگی شدند که نیرو‌های امدادی به کمک اهالی این منازل رفتند.دهقانی گفت: وزش تندباد باعث افتادن تعدادی از پایه‌های برق هم در بخش‌ آبپخش شد.

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر عصر امروز امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت :  جاده  برازجان-گناوه در محدوده روستای چهار روستایی تا روستای خلیفه‌ای به علت بارش باران و طغیان رودخانه  فصلی از ساعت ۱۳:۵۰ امروز بسته شده و تا اطلاع بعدی مسدود است.

دهقانی با اشاره به اینکه، عوامل راهداری و پلیس راه در محل حضور دارند، افزود: همچنین بر اثر بارش باران و وزش تندباد شاهد آبگرفتگی معابر و شکسته شدن شاخه درختان در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان بودیم از جمله بخش‌های آبپخش، سعدآباد، وحدتیه و شبانکاره در شهرستان دشتستان بودیم .

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: همچنین تعدادی از منازل در بخش‌های آبپخش و سعدآباد دشتستان دچار آبگرفتگی شدند که نیرو‌های امدادی به کمک اهالی این منازل رفتند.

دهقانی گفت: وزش تندباد باعث افتادن تعدادی از پایه‌های برق هم در بخش‌های سعدآباد و آبپخش شد.

دهقانی  عنوان کرد: پیرو اطلاعیه و هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان بوشهر در خصوص فعالیت سامانه بارشی همه دستگاه‌‎های امدادی در آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: بارندگی از دیشب در شمال استان شروع شد و تا صبح امروز در بهرگان از توابع شهرستان دیلم ۶۵ میلیمتر، دیلم ۱۳.۵ و گتاوه ۳۵.۵ میلیمتر باران بارید پس از آن شاهد بارش شدید باران در مناطقی از شهرستان دشتستان بودیم که براین اساس تا کنون در آبپخش ۴۰، سعدآباد ۵۰، وحدتیه ۴۴ و برازجان ۲۴.۳ میلیمتر باران باریده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز