خبرگزاری کار ایران

به زودی انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از طرح آب‌شیرین‌کن سیراف برای تامین آب آشامیدنی جم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۹۲

تکمیل طرح‌های آبرسانی از جمله آب‌شیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب‌رسانی برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای جم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان جم با بیان این مطلب گفت: حوزه سلامت در جامعه ماشینی و مدرن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون در دولت تدبیر امید بیش از 70 درصد از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه سلامت به سرانجام رسیده است.

محمد حسینی با اشاره بر اینکه حوزه سلامت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جزو اولویت‌های کاری دولت بوده، افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات و وقت دولت صرف حوزه سلامت کشور شده که در دولت‌های قبل بی‌سابقه بوده و اجرای طرح بزرگ نظام سلامت نیز یکی از اقدامات مهم دولت بود.

حسینی مشارکت مردمی را عامل موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های بهداشتی دانست و گفت: سمن‌ها و فعالان اجتماعی در پیشبرد اهداف بهداشتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و نیاز است سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در کنار آنها باشند تا بتوانیم گامی موثر در ارتقای سطح سلامت شهرستان برداریم.

وی با بیان اینکه پنج اولویت اول حوزه سلامت شهرستان جم تدوین شده، افزود: برای رفع معظلات حوزه بهداشت از ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده می‌شود و در صورت نیاز از اعتبارات استانی و ملی در این خصوص استفاده می‌شود.

فرماندار جم حل مشکل آب و پسماند فاضلاب شهری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان جم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های مسکونی منطقه و اعتبارات استانی این مشکل جدی را حل کینم.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان جم گفت: تکمیل طرح‌های آب‌رسانی از جمله آب‌شیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب‌رسانی برای تامین آب‌آشامیدنی شهرها و روستاهای جم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

حسینی با اشاره بر اینکه اصل پیشگیری مقدم بر درمان است، تصریح کرد: بیشترین هزینه‌های حوزه سلامت در بخش درمان است که باید در این راستا در حوزه پیشگیری اقدامات موثر انجام شود و در این‌خصوص تمامی دستگاه‌های اداری شهرستان نسبت به انجام آن مکلف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز