خبرگزاری کار ایران

بدهی کشاورزان بوشهر استمهال شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۴۸

طبق بند دال تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۹۳ تسهیلات سررسید شده همه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی دربخش کشاورزی این استان استمهال شده است.

بدهی کشاورزان بوشهری در بخش زراعت، دامداری، باغداری، پروش دهندگان آبزیان و عشایر، به مدت سه سال استمهال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: طبق بند دال تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۹۳ تسهیلات سررسید شده همه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی در بخش کشاورزی این استان استمهال شده است.

محمد حسن زراق منش افزود: بدهی این افراد در بخش زراعت، دامداری، باغداری، پروش دهندگان آبزیان و عشایر به مدت سه سال استمهال می‌شود.

وی اضافه کرد: فعالان بخش کشاورزی تا پایان سال برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

رزاق منش بیان کرد: بدهی معوق فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی دراستان بوشهر ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: همچنین ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عنوان سرمایه در گردش در بخش عشایر برای خرید علوفه تخصیص یافته که تاکنون افراد برای گرفتن این تسهیلات پرونده‌های خود را تکمیل نکرده‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: برای دریافت این میزان تسهیلات ۵۳ نفر تاکنون معرفی شده که با توجه به پایان سال این افراد باید هر چه زودتر برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی در مورد بیمه محصولات کشاورزی درسال جاری بیان کرد: در سال زراعی جاری ۹۳هزار و ۵۵۶هکتار گندم و جو، هفت هزار و ۳۶۷هکتار گوجه فرنگی، ۶۱۳هکتار باغ، ۱۰هزار و ۱۷۵راس دام سبک و سنگین، ۸۴۶ کندوی زنبور عسل بیمه شده است.

رزاق منش ادامه داد: امسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی یادآورشد: پارسال ۵۲میلیارد ریال حق بیمه دریافت و ۱۱۰میلیارد ریال نیز غرامت به بخش کشاورزی استان بوشهر پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز