خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

اهالی هنر و رسانه به جای حاشیه‌سازی به توسعه این بخش کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۸۲

رسانه‌ها، هنرمندان و فرهنگیان به این عرصه توجه ویژه داشته باشند، چرا باید کار فرهنگی این همه حاشیه داشته باشد به جای حاشیه‌سازی، صادقانه به روند توسعه آن کمک کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه‌ها، هنرمندان و فرهنگیان به این عرصه توجه ویژه داشته باشند، چرا باید کار فرهنگی این همه حاشیه داشته باشد به جای حاشیه‌سازی، صادقانه به روند توسعه آن کمک کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیده ماحوزی، صبح امروز، در نشست با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم و جمعی از هنرمندان این شهرستان اظهار داشت: در طی دوران کاری خود همواره از خرد جمعی بهره برده‌ام و به امر مشاوره و شورا اعتقاد اساسی دارم.

ماحوزی گفت: در کار فرهنگی، برنامه و اقتصاد و امکانات اضلاعی هستند که توسعه فرهنگ را شتاب می‌بخشند و هر کدام از این‌ها که نباشد توسعه فرهنگی ناکام می‌ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها، هنرمندان و فرهنگیان می‌خواهم که فرهنگ و هنر را که در واقع اصل کار خودتان است مورد توجه قرار دهید، با وجود تلاش صادقانه شما، چرا باید کار فرهنگی این همه حاشیه داشته باشد به جای حاشیه‌سازی، صادقانه به روند توسعه آن کمک کنید.

وی همچنین در خصوص جلوگیری از اجرای برنامه‌های دارای مجوز گفت: چگونه می‌توان جلوی تهاجم فرهنگی ایستاد وقتی که برای برگزاری یک برنامه با وجود صدور مجوز از شورای تامین، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد و حضور خود مردم، مانع تراشی می‌کنند و بعد انتظار دارند نسل جوان سر از صد جای ضد فرهنگی دیگر در نیاورد.

ماحوزی میانه روی و تدبیر را شعار دولت خواند و در این راه خواهان تلاش و کوشش نهاد‌ها، گروه‌ها و فعالان عرصه فرهنگ شد و پرهیز از افراط و تفریط را بهترین طرح برای حرکت روبه جلو عنوان کرد.

عبدالصمد دشتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز در این مراسم ضمن دعوت از هنرمندان خواهان انسجام و حضور فعال آنان در روند توسعه فرهنگی شهر شد و محور برنامه‌های خود را تکریم ارباب رجوع، توجه به نخبگان، توجه به برنامه‌های کلان، توجه به آموزش و پژوهش، تقویت زیر ساخت‌ها و… اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز