خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پالایشگاه گاز جم خبر داد:

افزایش روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت پالایشگاه جم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۸۱

بر اساس آمار موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۲۰ درصد از گاز کشور و مقدار زیادی میعانات گازی در پالایشگاه فجر جم تولید و فرآورش می‌شود که روز به روز شاهد موفقیت بیشتر و تولید باکیفیت‌تر این مجموعه پالایشی هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز جم از افزایش روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت این پالایشگاه خبر داد.

هادی هاشم‌زاده‌فرهنگ، صبح شنبه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پالایشگاه فجر جم از پالایشگاه‌های مهم گازی در کشور و خاورمیانه است و نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون بالغ بر ۲۰ درصد از گاز کشور و مقدار زیادی میعانات گازی در پالایشگاه فجر جم تولید و فرآورش می‌شود که روز به روز شاهد موفقیت بیشتر و تولید باکیفیت‌تر این مجموعه پالایشی هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز جم خاطرنشان کرد: مدیران ارشد شرکت ملی گاز کشور تاکید زیادی بر افزایش بهره‌وری با تکیه بر کیفیت کار دارند و مجموعه کارکنان و مدیران پالایشگاه نیز در این مسیر اهتمام دارند.

هاشم‌زاده‌فرهنگ تصریح کرد: هم‌اکنون پالایشگاه جم نسبت به ظرفیت اسمی تولیدات خود را به میزان بسیار خوبی افزایش داده و در زمستان امسال برای تولید حداکثری و تامین به موقع گاز به ویژه در مناطق سردسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی از افزایش روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت پالایشگاه جم خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است با تمهیدات اندیشیده شده، ۵۰ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز پالایشگاه فجر جم افزوده شود.

مدیرعامل پالایشگاه جم بیان کرد: در شرایط کنونی خوراک پالایشگاه فجر جم از طریق میدان نار و کنگان و همچنین میدان گازی پارس جنوبی تامین می‌شود و از زمانی که گاز پارس جنوبی به این پالایشگاه تزریق شده، شاهد افزایش قابل توجه پالایش و فرآوری گاز در این مجموعه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز