خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا مهم‌ترین اولویت است

کد خبر : ۱۴۳۴۳۰

شهدا، انسان­‌های وارسته‌­ای بودند که با نثار خون پاک خود، حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان­‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

استاندار بوشهر گفت: خانواده شهدا مایه عزت و افتخار نظام هستند و رسیدگی و برطرف شدن مشکلات آنان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در دیدار با خانواده شهیدان غلامرضا و کاظم خان‌عزیزی در شبانکاره با تبریک دهه فجر اظهار داشت: شهدا با فداکاری موجبات پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
وی خانواده شهدا را مایه عزت و افتخار نظام دانست و تصریح کرد: خون پاک شهدا، عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

استاندار بوشهر با بیان این­که امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا، انسان­‌های وارسته‌­ای بودند که با نثار خون پاک خود، حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان­‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا، سهم خود در استقرار امنیت در جامعه اسلامی را ایفا کردند و اکنون وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است که در این راستا تلاش کنند و با ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه، سهم خود را ایفا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: شهید غلامرضا خان‌عزیزی مسئول تبلیغات تیپ ۱۳ امیرالمومنین(ع) جنگ بود که در کربلای چهار سال ۶۵ به شهادت رسید.

محمد حاجی‌زاده تصریح کرد: شهید کاظم خان‌عزیزی نیز درسال ۱۳۶۲ در منطقه حاج عمران به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مختار چترسنجی بخشدار شبانکاره نیز با بیان اینکه شبانکاره دارای ۳۱ هزار نفر جمعیت است گفت: عملیات ساماندهی ۲ پروژه گلزار شهدا در روستاهای چهل‌زرعی عجم و گلدشت بخش شبانکاره آغاز شده است.

در این دیدار خانواده شهیدان خان‌عزیزی نیز ضمن تقدیر از حضور استاندار به بیان برخی مشکلات پرداختند و استاندار بوشهر نیز دستور رسیدگی به مشکلات خانواده شهید را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز