خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر خبر داد:

برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی اترک از فرودگاه بوشهر

کد خبر : ۱۳۸۳۶۸

یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌ها حمل و نقل هوایی است که نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران وتوسعه استان دارد

استاندار بوشهر گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با شرکت هواپیمایی اترک پرواز بوشهر - تهران و بلعکس ازهفته آینده در فرودگاه بوشهر برقرار است و در هفته ۲ پرواز به پروازهای استان بوشهر افزوده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان هواپیمایی بوشهر و شرکت هواپیمایی اترک، با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در زیرساخت حمل و نقل هوایی است اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان امری مهم است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد. ‌وی با بیان اینکه بوشهر نقش مهمی در تولید ملی دارد تصریح کرد: استان بوشهردارای ظرفیت‌های متنوع و متعددی است و نقش این استان در تولید ملی بسیار مهم و تاثیرگذار است که توسعه استان متناسب نیازمند توجه به زیرساخت‌ها است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ‌حمل و نقل از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه است، گفت: ‌یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌ها حمل و نقل هوایی است که نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران وتوسعه استان دارد.

سالاری از شروع فعالیت شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر خبرداد و با قدردانی از دست اندرکاران این شرکت خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این دفتر هواپیمایی جدید سبب می‌شود که مردم استان قدرت انتخاب بیشتر و متنوع‌تری داشته باشند و همه باید در تقویت این هواپیمایی کوشا باشیم.

وی بر لزوم افزایش سطح کیفی خدمات پروازی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: باید خدمات بهتر و باکیفیت‌تری به مردم این استان ارائه شود تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم استان باشیم.

سالاری با اشاره به همکاری شرکت هواپیمایی یاس در استان بوشهر نیز ابراز کرد: این شرکت هواپیمایی که دارای امکانات پروازی، هلی کوپتری و هواپیمای ملخی را دارد می‌تواند خدمات حمل و نقل هوایی در بخش‌های اورژانس‌هوایی، انتقال کارکنان شرکت نفت به سکوهای نفتی و دیگر خدمات را در استان بوشهر ارائه کند.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر زیرساخت‌های لازم برای توسعه حمل و نقل هوایی را دارد توسعه پرواز‌ها از فرودگاه بوشهر نیز یکی از مهم‌ترین ضروریات برای توسعه استان است که بخشی از آن با تامین خطوط پروازی تامین می‌شود.

وی گفت: پرواز بوشهر - تهران و بالعکس از شرکت هواپیمایی اترک از هفته آینده به پروازهای استان بوشهر اضافه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز