خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

هیچ مدیری با سفارش و لابی انتخاب نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۳

در انتخاب مدیران لابی صورت نمی‌گیرد و سفارش‌ها نیز دخالتی ندارند و افراد براساس قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود برای مدیریت انتخاب می‌شوند.

مصطفی سالاری؛ استاندار بوشهر در آیین تودیع و معارفه شماری از مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهارکرد: درست است که در انتخاب مدیران از مشورت‌های گسترده‌ای بهره می‌بریم اما این مشورت‌ها الزاما به مرحله اجرا در نمی‌آیند و جمع بندی و انتخاب مدیران براساس توانمندی آن‌ها صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا وی با بیان اینکه برای انتخاب هر مدیر حداقل با ۱۵ نفر مشورت می‌شود، تصریح کرد: در انتخاب مدیران لابی صورت نمی‌گیرد و سفارش‌ها نیز دخالتی ندارند و افراد براساس قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود برای مدیریت انتخاب می‌شوند.
سالاری با اشاره به عکس العمل مناسب مدیران سابق نسبت تغییر و تحولات بیان کرد: مدیران سابق با روحیه خوب، منش و بزرگواری با مسئله تودیع خود برخورد کردند که این امر قابل تقدیر است و امیدواریم این روند اخلاقی به فرهنگ سازمانی تبدیل شود.
وی افزود: مدیران در عزل و نصب‌ها به شایعات ترتیب اثر ندهند و مطمئن باشند تغییر و تحولات با مشورت‌های گسترده انجام می‌شود.
استاندار بوشهر ابراز کرد: در مجموعه استانداری و ستادی تاکید بر این است که تا جایی که امکان دارد از نیروهای داخلی به دلیل آشنایی آنان با سیستم و تجربه‌های خوبی که دارند استفاده شود.
وی تاکیدکرد: این مسئله در مورد دستگاه‌های اجرایی نیز صدق می‌کند اما در جاهایی نیز که نیاز است از نیروهای توانمند خارج از سیستم بهره خواهیم برد.
استاندار بوشهر اظهار کرد: این امر به این معنا نیست که مدیران قبلی در کارشان نقص و یا نارسایی داشته‌اند بلکه ارزیابی‌های انجام شده در استان نشان می‌دهد مدیران قبلی زحمات خوب و تلاش‌های قابل تقدیری در عرصه مدیریتی خود داشته‌اند.
وی افزود: افرادی که در دوره‌های مختلف تجربیات باارزشی کسب کرده‌اند نباید به راحتی کنار گذاشته شوند بلکه باید از توانمندی و تجربه آنان در حوزه‌های مناسب بهره مطلوبی برد.
سالاری گفت: این تغییر و تحولات نباید به خط و روابط سیاسی مربوطه، محدود و به این بهانه خود را از تجربیات ارزشمند افراد محروم کنیم.
استاندار بوشهر افزود: مدیران جدید در حوزه خود آنگونه که خواست مردم است خدمت کنند و مدیران سابق نیز در حوزه‌هایی که برای آنان در نظر گرفته می‌شود به مردم خدمت مطلوب داشته باشند و بدون شک مردم قدردان زحمات آنان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز