خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۸۷۰ دوره آموزشی در محیط کار واقعی در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۶۸

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اشتغال بیش از ۷۰ درصد مهارت آموختگان در محیط کار واقعی، گفت: در سال جاری با برگزاری ۸۷۲ دوره آموزشی در محیط کار واقعی زمینه اشتغال مهارت آموختگان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالمجید دراهکی در نشست برنامه‌ریزی طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در بنگاه‌های اقتصادی استان با اشاره به اهمیت این طرح، گفت: فراگیری مهارت در محیط کار واقعی به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در جامعه کمک می‌کند.

وی آشنایی با محیط کسب و کار واقعی، یادگیری عملی و کاربردی مهارت‌های آموزشی و افزایش خودباوری مهارت‌آموزان را از اهداف مهم طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار عنوان کرد و افزود: طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار نقش مهمی در یادگیری عملی و کاربردی مهارت‌های شغلی جویندگان کار به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به آمار بالای اشتغال مهارت‌آموزان در محیط کار واقعی، گفت: طبق آمار بیش از ۷۰ درصد افرادی که در این محیط آموزش می‌بینند جذب بازار کار می‌شوند.
 
وی بیان کرد: در راستای اجرای بهتر این طرح، مسائل کارفرمایی، بیمه و تامین اجتماعی طرح آموزش محیط کار واقعی برطرف شده تا زمینه اشتغال مهارت‌آموختگان فراهم شود.
 
دراهکی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی کلید اشتغال است، گفت: افراد جویای کار با دریافت آموزش در محیط کار واقعی مجموعه‌ای از مهارت‌ها را یاد می‌گیرند و در پایان گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه امسال با برگزاری ۸۷۲ دوره آموزشی در محیط کار واقعی زمینه اشتغال مهارت آموختگان فراهم شده است، گفت: برای سال جدید در طرح محیط کار واقعی برای ۳ هزار نفر در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز