خبرگزاری کار ایران

طی نامه‌ای صورت گرفت:

درخواست فرهنگیان بوشهر از استاندار برای توقف واگذاری زمین‌های بزرگراه امام علی(ع)

کد خبر : ۱۳۱۰۱۶

خواهشمند است تا روشن شدن ابهامات دستور فرمایید روند واگذاری متوقف شود.

گروهی از فرهنگیان شهر بوشهر طی نامه به استاندار بوشهر خواستار توقف واگذاری زمین‌های اطراف بزرگ راه امام علی شدند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، متن این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته، به این شرح است:

جناب آقای سالاری استاندار محترم استان بوشهر

با سلام

اینجانبان از فرهنگیان شهر بوشهر با توجه به ابهامات زیاد در موضوع واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در شهر بوشهر به فرهنگیان خواستار توقف قرعه کشی تا روشن شدن ابهامات مذکور با حضور نماینده معلمان مدارس هستیم.

جناب آقای استاندار؛ با توجه به اینکه مدیرکل فعلی در سفر زیارتی هستند و مدیرکل جدید نیز هنوز منصوب نشده است؛ چه دلیلی در شتاب مسوولان مربوطه برای واگذاری زمین‌های مذکور وجود دارد.

جناب آقای استاندار؛ در تاریخ ۲۴ آذر ماه بخشنامه‌ای به آموزشگاه‌های شهرستان بوشهر رسید که خبر از واگذاری چهارصد پلاک زمین در مجاورت اتوبان امام علی می‌داد. مهلت ثبت نام تا پانزدهم دی ماه اعلام شده بود.

تعداد زیادی از همکاران یک روز بعد یعنی در روز دوشنبه بیست و پنجم اذر ماه به تعاونی مسکن واقع در اداره کل آموزش و پروش مراجعه کردند، ولی هنگام ثبت نام مشاهده شد که در بالای لیست عبارت «لیست ذخیره» را مشاهده کردند. وقتی علت را جویا شدند با این پاسخ مواجه شدند که چهارصد نفر اصلی ۲ روز قبل تکمیل شده و بقیه در لیست ذخیره قرار می‌گیرند.

نکته جالب قضیه اینجاست که چهارصد نفر اصلی قبل از اینکه بخشنامه به آموزشگاه‌ها برسد ثبت نام شده و در لیست اصلی قرار گرفته‌اند. جالب‌تر اینکه اعضای ثبت نام شده، اکثرا کارکنان بخش اداری اداره کل آموزش و پرروش بوشهر و دوستان آن‌ها بوده که این جمعیت حداکثر پنج درصد کل جمعیت فرهنگیان شهرستان بوشهر را تشکیل می‌دهند.
هیات موسس تعاونی شامل چند نفر است که جناب آقای رضایی مدیر کل آموزش و پروش نیز از اعضای هیات است.

از جناب رضایی توقع می‌رفت که در جایگاه مدیر کل و عضو هیات موسس تعاونی از حقوق همه فرهنگیان ذینفع حمایت نمایند.

جناب آقای استاندار خواهشمند است تا روشن شدن این ابهامات دستور فرمایید روند واگذاری متوقف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز