خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر:

روز گذشته سه کارگر منطقه عسلویه بر اثر حوادث‌ شغلی کشته‌ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۹

چکیده: «روز گذشته سه نفر از کارگران شاغل در منطقه ویژه عسلویه در جریان دو حادثه جادگانه کشته شدند / این حوادثدر فاز ۱۹ منطقه عسلویه و در محدوده فعالیت شرکت پتروپارس اتفاق افتاد».

دبیر خانه کارگر شهرستان لامرد و مهر گفت: روز گذشته سه نفر از کارگران شاغل در منطقه ویژه عسلویه در جریان دو حادثه جداگانه کشته شدند.

عبدالرضا روحی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: این حوادثدر فاز ۱۹ منطقه عسلویه و در محدوده فعالیت شرکت پتروپارس اتفاق افتاد.

وی افزود: حادثه نخست در حوالی ساعت ۱۴ و براثر سقوط بوم یک دستگاه جرثقیل سنگین بر روی یک دستگاه خودروی سواری پراید اتفاق افتاد.

روحی بابیان اینکه بر اثر این سقوط دو نفر سرنشین خودروی سواری کشته شدند، گفت: یکی از کشته شدگان در دم جان باخت و نفر دوم در مسیر انتقال به بیمارستان کنگان جان خود را از دست داد.

این فعال کارگری افزود: کشته‌شدگان از کارگران متخصص شرکت کولرهای هوایی آبان بودند.

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر همچنین در خصوص حادثه دوم گفت: این حادثه نیز در همان مکان قبلی و در حوالی ساعا ۱۶ اتفاق افتاد.

وی در تشریح حادثه دوم گفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از سه نفر از کارگران جوشکار در داخل لوله‌ای آهنی به قطر چهار متر مشغول فعالیت بودند.

روحی به نقل منابع رسمی علت حادثه دوم را گاز گرفتگی درون لوله عنوان کرد و گفت: در جریان این حادثه یکی از کارگران جوشکار کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

این مقام کارگری بابیان اینکه از مجموع سه کارگر حادثه دیده دو کارگر از شرکت کولر‌های هوایی آبان وکارگر کشته شده نیز از شرکت «ای جی سی» بوده اند، گفت: شنیده می‌شود که در پی حوادثروز گذشته فعاالیت‌ها در محل وقوع بصورت موقت متوقف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز