خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد:

برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۰

به مناسبت دهه ولایت(۲۳ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۲) برنامه‌های متنوعی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه ولایت اظهار داشت: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همراه با برنامه‌های متنوع در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام محمدیان افزود: به مناسبت دهه ولایت(۲۳ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۲) برنامه‌های متنوعی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، برپایی جشن، شعرخوانی، مسابقه، قرائت میثاق نامه عهد اخوت در روز عید غدیر، توزیع هدفمند محصولات فرهنگی در امامزاده‌های شاخص استان را از جمله برنامه‌های این دهه عنوان کرد و تاکید کرد: این دهه پر برکت در جای جای استان با جشن و سرور همراه خواهد بود که محوریت برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

در این نشست همچنین مدیر بنیاد غدیر استان بوشهر از اجرای ۷۷ برنامه عمومی توسط ارگان‌ها، نهاد‌ها و هیئت‌های مذهبی در دهه ولایت خبر داد.
حسین کارگر در نشست دهه ولایت در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه‌های مختلف روز غدیر توجه به فرمایشات پیامبراکرم(ص) است که می‌فرمایند: حاضران غدیر پیام ما را به غایبان برسانند.
وی ضمن بیان اینکه پیام غدیر باید به همه اقشار رسانده شود، افزود: در این هفته ادارات و ارگان‌هایی که از جامعه بزرگی برخوردار هستند، برای جامعه هدف خود برنامه‌های زیادی را دارند.
مدیر بنیاد غدیرعنوان کرد: با همکاری نهاد‌ها، ارگان‌ها و هیئت‌های مختلف در این دهه ۷۷ برنامه با هدف ترویج ولایت و ولایت مداری و همچنین بصیرت بخشی برگزار می‌شود.
کارگر ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش آموزان گفت: مسابقات، جشن‌های شاد و همچنین سرود خوانی غدیر از جمله برنامه‌هایی است که بنیاد غدیر با همکاری آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز