خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

توسعه فرهنگ استفاده از بیمه ضروری است

کد خبر : ۱۱۳۱۱۶

باید با ساز و کارهای قانونی اعتماد لازم بین شرکت‌های بیمه و مردم را برقرار کنیم. / هجوم مردم به منطقه زلزله‌زده در ابتدای وقوع زلزله موجب بروز مشکلاتی در ورود امکانات شد.

کاظم مرادی در همایش نقش بیمه در کاهش بلایای طبیعی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی در ایران و استان بوشهر گفت: در اثر زلزله شنبه بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد و ۱۸۰۰ واحد مسکونی نیز خسارت جدی دیدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مرادی اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و ۲۳۸ واحد در حال بازسازی است و پیشرفت یک‌هزار و ۸۰ واحد نیز تا سقف بوده است.
وی با بیان اینکه مدیریت جامع و فرماندهی واحد از رموز موفقیت مدیریت بحران در زلزله شنبه بود، بیان داشت: پیام روحیه‌بخش مقام معظم رهبری موجب افزایش انگیزه مسئولان برای کار بیشتر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هجوم مردم به منطقه زلزله‌زده در ابتدای وقوع زلزله موجب بروز مشکلاتی در ورود امکانات شد.
مرادی نبود اعتبارات خاص برای هزینه کرد در مواقع ضروری را از دیگر مشکلات در زمان بحران عنوان کرد و گفت: اسکان موقت زلزله‌زدگان از دیگر مشکلات در زمان زلزله شنبه بود که از محل اعتبارات وزارت نفت، مبلغی برای تهیه کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان در دولت تصویب شد.
وی بر بیمه اجباری از سوی اماکن مسکونی تاکید کرد و گفت: باید با ساز و کارهای قانونی اعتماد لازم بین شرکت‌های بیمه و مردم را برقرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز