خبرگزاری کار ایران

تعیین قیمت پایه سرخابی در دستورکار جلسه اخیر هیئت واگذاری نبود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۸۸

وظیفه ما در سازمان خصوصی سازی ارزشگذاری برای سهام بر اساس بدهی‌ها، دارایی‌ها و صورتهای مالی است و در حال حاضر هیات مدیره این دو باشگاه به دلیل ابهام در بدهی ها، حاضر به امضای صورتهای مالی استقلال و پرسپولیس نشده اند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه گذشته هیئت واگذاری، روند و پیش شرط‌های واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحثو بررسی شد؛ بعلاوه این که تعیین قیمت پایه در دستور کار هیئت واگذاری نبود.

به گزارش ایلنا، پوری حسینی، در خصوص آخرین وضعیت واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیش تر این قول به رسانه ها و هواداران این دو تیم داده شده بود که در پایان سه ماهه سوم سال ۹۳، ارزشگذاری و شرایط برگزاری مزایده سرخابی‌ها صورت گیرد که هنوز تا سررسید این زمان فرصت باقی است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در جلسه گذشته هیئت واگذاری، در خصوص روند و پیش شرط‌های واگذاری سهام این دو باشگاه بحثو بررسی شد و به جمع بندی رسیدیم؛ بعلاوه این که تعیین قیمت پایه در دستور کار هیات واگذاری نبود و تلاش می کنیم تا با برطرف کردن ابهامات، تعیین قیمت سهام استقلال و پرسپولیس را در جلسه آینده هیات واگذاری انجام دهیم.

وی در خصوص ابهامات واگذاری این دو باشگاه نیز اذعان داشت: همه شرکتها با ادعاهای مختلفی از سوی اشخاص ثالثمواجه هستند و هیچ گاه اتفاقات حقوقی در شرکتها متوقف نمی شود و استقلال و پرسپولیس هم از این منظر مستثنی نیستند. همچنین در خصوص این موضوع مقررات، دستورالعمل‌ها و آیین نامه های خاصی وجود دارد که بر اساس آنها این ابهامات برطرف می شود.

پوری حسینی تاکید کرد: وظیفه ما در سازمان خصوصی سازی ارزشگذاری برای سهام بر اساس بدهی‌ها، دارایی‌ها و صورتهای مالی است و در حال حاضر هیات مدیره این دو باشگاه به دلیل ابهام در بدهی ها، حاضر به امضای صورتهای مالی استقلال و پرسپولیس نشده اند.

وی با بیان این که امضا کردن این صورتهای مالی تبعاتی برای هیات مدیره سرخابی در پی ندارد گفت: در همه شرکتها اعضای هیات مدیره بر اساس شرایط فعلی شرکت، اقدام به امضای صورتهای مالی می کنند و در صورت بروز اشکال، مدعی باید سند ارائه کند تا بر اساس آن اقدامات بعدی مطابق قانون صورت گیرد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان این که ابهامات صورتهای مالی استقلال و پرسپولیس اتفاق حاد و خاصی نیست تصریح کرد: بزودی این ابهامات حل خواهد شد و این آرامش خاطر و خبر را به رسانه ها و افکار عمومی می دهیم که ابهامات مالی این دو باشگاه اتفاق ناگواری برای واگذاری سهام آنها ایجاد نکرده است و بر اساس برنامه، مزایده واگذاری سهام این دو باشگاه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز