خبرگزاری کار ایران

عرضه ۶۰ گرید مواد پلیمری در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۴۳

در مجموع، ۱۸۷ هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز شاهد عرضه ۶۰ گرید انواع مواد پلیمری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود ۷۲ هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، پلی نار، تبریز، تندگویان، جم، رجال، شازند، غدیر، قائدبصیر، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم و نوید زرشیمی عرضه می شود؛ از جمله مواد پلیمری عرضه شده در این روز می توان به SBR، ABS، پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی پروپیلن و PVC اشاره کرد.

این تالار همچنین شاهد عرضه حدود ۲۵ هزار تن انواع قیر، ۱۱ هزار تن انواع لوب کات، سه هزار تن وکیوم باتوم و ۱۸۰۰ تن انواع گوگرد است.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، ۴ هزار تن مس کاتد شرکت ملی مس ایران به قیمت پایه ۲۱۵ هزار و ۶۰۴ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۲۲ هزار و ۲۹۴ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت صنایع ملی مس ایران در این روز می‌توان به ۳۳ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را به قیمت پایه ۲۲۲ هزار و ۸۴۴ ریال تجربه می کند.

در گروه فولاد نیز، شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، با ۲۰ هزار تن شمش ۱۲۵*۱۲۵ به قیمت پایه ۱۵ هزار و ۴۱۰ ریال در تالار معاملات حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۳۷۴۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۲,۲۵ را روی تابلوی عرضه می برد. علاوه بر این، ۵۵۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ شرکت فولاد آذربایجان راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود.

در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۳۵ تن ذرت دانه ای برزیل به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۱۷۰ ریال در هر کیلو روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، ۱۱۰۰ تن برنج وارداتی هندوستان عرضه می شود. از دیگر عرضه های تالار کشاورزی در این روز می توان به ۵۰۰ تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان و ۱۰۰ تن خرمای کبکاب بوشهر اشاره کرد.

تالار صادراتی شاهد عرضه ۱۶۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت های توسعه کروس انرژی، مهر پارسیان و پالایش و انرژی شمال غرب آرکا است.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۱۸۷ هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز