خبرگزاری کار ایران

طی هفته گذشته؛

۵۶۰۰ میلیارد ریال معامله در بورس کالا به سرانجام رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۹۳

۲۴۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال در هفته منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه در بورس کالای ایران دادوستد شد.

در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه، معامله ۱۲۰ تن جو و ۲۰۰ تن برنج انجام شد.

به گزارش ایلنا ۲۴۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال در هفته منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه در بورس کالای ایران دادوستد شد که از این میزان ۹۵ هزار تن انواع کالا با ارزشی بیش از ۲۳۹۴ میلیارد ریال در تالار داخلی محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرا گرفت که ۹۰ هزار تن انواع فولاد، ۳۵۷۰ تن انواع مس، ۱۵۴۰ تن آلومینیوم، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک کیلوگرم شمش طلا و ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها را شامل می شود.
همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در مجموع ۱۴۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۲۳۲ میلیارد ریال در هفته گذشته به فروش رفت که شامل ۲۲ هزار تن انواع قیر، ۵۴ هزار تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰ هزار تن انواع لوب کات، ۲۳ هزار تن مواد شیمیایی، ۱۸۲۰ تن گوگرد، ۱۰۰ تن انواع گاز و خوراک و ۱۰۴۰ تن سلاپس واکس و ۲۴۰ تن عایق رطوبتی می شود.
در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه، معامله ۱۲۰ تن جو و ۲۰۰ تن برنج انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز