خبرگزاری کار ایران

معاملات ۵۰۴۰ میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۱۰

معاملات هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت درحالی پایان یافت که سرمایه‌گذاران فرابورس ۸۷۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵۰۴۰ میلیارد ریال را در ۱۰۵ هزار نوبت جابه جا کردند.

در هفتمین هفته سال ۹۳، سرمایه‌گذاران فرابورس ایران ۵۰۴۰ میلیارد ریال اوراق بهادار را دست به دست کردند.

به گزارش ایلنا، معاملات هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت درحالی پایان یافت که سرمایه‌گذاران فرابورس ۸۷۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵۰۴۰ میلیارد ریال را در ۱۰۵ هزار نوبت جابه جا کردند.

در این هفته صنایع حمل و نقل و انبارداری، محصولات شیمیایی، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیشترین ارزش معاملات فرابورس را به خود اختصاص دادند.

همچنین در پایان دو روز اول پذیره‌نویسی اوراق مشارکت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که تا دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، حدود ۲۰۰ هزار ورقه این اوراق به فروش رفت. بنابر اعلام اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس از آنجایی که بازارگردانی اوراق گل گهر قرار است به روشی جدید و با قیمتی بیش از قیمت اسمی انجام شود، پذیره‌نویسان اولیه این اوراق از حداقل سود ۲۳ درصدی برخوردار خواهند شد.

قطعی شدن معامله بلوک ۵ درصدی اوراق اجاره بانک سامان به قیمت هر ورقه یک میلیون و ۱۲۵ هزار ریال و به ارزش ۵۶.۲ میلیارد ریال نیز از دیگر اخبار فرابورس ایران در هفته گذشته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز