خبرگزاری کار ایران

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی غدیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۵۸

به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت پتروشیمی غدیر(سهامی عام)می رساند،جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت در ساعت 09:00 روز چهارشنبه مورخ 1401/03/18 در محل: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان جام جم نرسیده به چهار راه پارک وی، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر ، دستور جلسه عبارت است از :  

1- تغییرات جهت تطابق اساسنامه شرکت با نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار

2-  سایر موارد که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

با توجه به ابلاغیه شماره 121.166547 مورخ 1400/10/04 سازمان بورس و اوراق بهادارحضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه  نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود.همچنین سهامداران محترم می توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت WWW.GPC.IR  اقدام به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود نمایند.

لذا از سهامداران محترم یا نمایندگان قانون ایشان دعوت می شود ضمن همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمایندگان سهامداران و همچنین ارائه اصل معرفی نامه معتبر کتبی از سوی نمایندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده جهت دریافت برگه حضور در جلسه، همان روز جلسه از ساعت 08:30 الی 09:30 به محل برگزاری مجمع مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز