خبرگزاری کار ایران

وب سایتی ایده‌آل با استودیو صفر و یک

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۴۶

شرکت طراحی سایت به معنی ساخت و شکل دهی یک پایگاه اینترنتی در قالب سرویس های گوناگون است که برای معرفی خدمات و محصولات یک برند کاربرد بالایی دارد. طراحی سایت به فرایندی گفته میشود که  شامل  ساخت صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و به کارگیری اصول سئو برای راه اندازی شعبه آنلاین و بسیاری از عوامب تاثیر گذار در بهبود کسب و کار شما باشد.

امروزه تقریبا بیشتر کسب و کارها نیاز به معرفی خدمات و محصولات خود به سراسر مردم جهان میباشند و طراحی یک سایت که بتواند تمام خواسته های کاربران را ساماندهی کند، قدم اول برای موفقیت در زمینه شغلی مناسب است. نحوه طراحی وب سایت بسیار مهم است چرا که باید به راحتی خدمات شما را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارد.

در واقع اگر می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند طراحی کنید که با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به مخاطبان خود ارائه دهید باید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و برای حضور در صفحه اول نتایج جستجو باید تمام اصول فنی، ظاهری و طراحی یک وب سایت را رعایت کرده باشید.

برای طراحی سایت چه ابزاری لازم است؟

اولین ابزار که شما بتوانید با آن کار طراحی سایت را انجام دهید، سیستم کامپیوتری است که باید به اینترنت متصل باشد و با سیستم عامل روز کار کند. اما ابزاری که از همه مهم تر است، زبان برنامه نویسی مناسب با طرح سایت میباشد. ابزار طراحی سایت، اصولا بر اساس اینکه در چه روندی از طراحی وب مشغول به کار هستند، می تواند باهم متفاوت باشند. امروزه نسخه‌های تازه در این ابزارها جای نسخه های قبلی را می گیرد تا کار طراحی سایت را راحت تر کنند. البته قابل ذکر است که فناوری اصلی که هر یک از این وسایل دارند، ثابت مانده و تنها عملکرد آن‌ها دچار تحول می شود. یک طراح سایت از ابزار و فناوری هایی مانند HTML، CSS، PHP یا هر زبان و فناوری دیگری در ارتباط با طراحی سایت بهره مند می شود.

طراحی سایت به چند روش انجام میشود؟

طراحی سایت استاتیک

سایت های استاتیک به عنوان اولین سایت های طراحی شده از زمان های قدیم تا به امروز است. در سایت های استاتیک اطلاعات و محتویات سایت یکبار جمع آوری و طراحی می شود. تغییر در آنها باید توسط طراح وب سایت انجام گیرد. ویرایش سایت مورد نظر مشتری باید به گونه ای باشد که تغییراتی در ساختار سایت به وجود نیاورد. وب سایت استاتیک بیشتر برای شرکت هایی که قصد حضور در اینترنت را دارند و تغییر در وب سایت آنها به چند مورد در ماه محدود می شود، مناسب است.

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک یا همان سایت پویا، سایتی که به کارفرما امکانات تغییر و ویرایش مطالب و محتویات داخلی سایت را می دهد و او می تواند با توجه به نیاز خودش آن را تغییر دهد. البته تغییر در طراحی سایت داینامیک توسط کارفرما دارای محدودیت هایی است و او فقط می تواند محتویات داخلی را مانند بارگذاری محصولات، مطالب داخلی صفحات یا قرار دادن وبلاگ را انجام دهد و اگر قصد تغییر در چیدمان آن را داشته باشد، چون کدنویسی سایت با او نبوده باید از طراح خود بخواهد که تغییرات اضافه را انجام دهد. حتی اگر کارفرما دانش کدنویسی را داشته باشد، هر تغییر در داخل کد نیازمند صرف وقت زیادی است که باید انجام شود.

آشنایی با طراحی وب سایت

وب سایتی ایده‌آل با استودیو صفر و یک

بطور ساختار کلی طراحی وب سایت شامل دو بخش هاست و دامنه است که جز اصلی ترین و الزامات برای طراحی وب سایت است.

دامنه:

هر وب سایت نیاز به آدرسی است که به آن دامنه گفته می شود خدمات ثبت دامنه خود را می توانید از طریق شرکت های ثبت دامنه و هاستینگ و همچنین شرکت های طراحی سایت انجام دهید و می توانید دامنه را به صورت یکساله و یا چند ساله ثبت نمایید و در زمان اتمام اعتبار مجدد می توانید دامنه خود را تمدید نمایید. البته بهتر است کلیه موارد وب سایت خود را در یک جا متمرکز نمایید و کل مسئولیت وب سایت خود را به یک شرکت محول نمایید تا در روند طراحی سایت شما مشکلی بوجود نیاید.

هاست:

هر دامنه نیاز به فضایی دارد که فایل های وب سایت طراحی شده در آن بارگذاری شود و به این فضا هاست گفته می شود. هاست در حقیقت به فضای میزبانی وب سایت گفته می شود که با زبان ساده فضایی از کامپیوتر سرور می باشد که مسئولیت نگهداری فایل های وب سایت شما را دارد و دامنه بر روی آن ثبت می شود و در نتیجه وب سایت شما راه اندازی می گردد. 

اگر شما هم دوست دارید یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید کسب‌وکارتان را به صورت چشم‌گیری توسعه دهید تنها کافیست که با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت استودیو صفر و یک تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک در زمینه طراحی وب سایت و طراحی و توسعه اپلیکشن‌های قدرتمند در پلتفرم‌های مختلف فعالیت دارد. این مجموعه با برخوردار بودن از یک تیم حرفه‌ای علاوه‌بر ارائه یک وب سایت و اپلیکیشن حرفه‌ای خدمات بیشماری را به شما ارائه می‌دهد برای اینکه بتوانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

شماره‌های تماس:

021 221 21 500

0912 438 10 75

ایمیل پشتیبانی:

info@studio01.ir

پشتیبانی آنلاین:studio01_support@

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز