خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق اهداف وزارت میراث فرهنگی؛

کمپرهای ایران در جزیره زیبای قشم گردهم آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۳۴

رالی کمپرهای کشور به همت وزارت میراث فرهنگی و کانو‌ن جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در جزیره قشم در حال برگزاری است

به گزارش ایلنا، خودروهای حاضر در این رالی با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و توسعه سفرهای ارزان از تهران از روز۱۷ بهمن ماه حرکت کردند و پس از پشت سر گذاشتن استان‌های قم، اصفهان، یزد و هرمزگان و بازدید از جاذبه‌های گوناگون مسیر خود، به جزیره زیبای قشم رسیدند.

در رالی گردشگری مسافرتی خانوادگی (کمپر) 50 خودرو مسافرتی از استان‌های تهران، البرز، قزوین، یزد و خراسان رضوی حضور دارند.

کمپ جزایر ناز قشم تا 25 بهمن میزبان کمپر‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهد بود.

گرامیداشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسعه و ترویج گردشگری ارزان، آشنایی عموم مردم با اقوام مختلف کشورمان، تحکیم بنیان خانواده با حضور آنان در یک رویداد فرهنگی- گردشگری در کنار یکدیگر، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان‌های مختلف، معرفی جاذبه‌های کم نظیر جزیره قشم و کمک به حفظ محیط زیست و طبیعت زیبای ایران، از جمله اهداف برگزاری رالی یاد شده است.

این رالی با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سازمان منطقه آزاد قشم و پلیس راهور ناجا در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز